Torsdag

I dag har vi "storbesök" på jobbet, av Daniel Garpenbeck som är chefen på NSP. Har nog turen att inte beblanda mig med honom idag för jag jobbar kväll och börjar inte förrens 16. *hoppas,hoppas,hoppas*

Gick 12-21 i går. Tråkigt... hände inte speciellt mycket kan jag säga... Men det gick relativt snabbt ändå. Hatar att gå sådana tider. Går ju hellre 8-17 om man säger så... Hela dagen är ju förstörd annars...

Ska ta och ta ut Tusse i koppel sen när jag har ätit frukost och duschat. Han jamar så fruktansvärt, eller skriker för att vara exakt... Så det är nog dags för årets första promenad i koppel här hemma.

Vi ska vara "barnvakt" åt Sixten (syrrans katt) när hon åker till Sunsvall/Åre den 21 april och en vecka frammåt. Mamma och pappa ska ha Slobban, Touse katt.. Tror i alla fall att det blir så.

Jag vill vääldigt gärna skaffa en kattunge till..... tror inte att jag får det för Jimmy.....
Men om jag bara kommer hem med en och säger att det inte är ångerrätt på den så kanske...;)...he he he....


Nej nu måste jag äta frukost..!

Kram Candy


Kommentarer
Postat av: malin...

jaaa!! ja kommer på måndag :) ser fram emot det faktiskt.
hur gör man med betalning och så? betalar jag där, eller betalar man månadsvis eller hur går det till?
:)

2008-04-03 @ 10:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback