Sol, viktminskning och latte

Måndag och väldigt fint väder. Och på det ledig!

Idag har vi varit på VV på lunch och alla tre hade gått ner. Jag -0,9 kg, syrran -1,2 kg och mamma -1,4 kg! Så det är bra att vara på fest ibland ;) Jag har nu 2 kg kvar tills min 5:e guldstjärna.... Det betyder alltså - 15 kg....

Lunchade med Jenny på Mat&muffins förut och tog även en sväng på stan i affärer. Hittade snygga skor på Wedins som båda ville ha. Får väl se om jag köper dem...

Sitter på balkongen nu och dricker en latte, solar och bloggar. Det är livet det!

Tyvärr blir det inget bröllop i Stockholm den 14 juni. Det är framflyttat. Tyvärr vet jag inget datum än men det visar sig nog snart. Trist att en person ska förstöra för så många...

*jag finns här för dig Åsa, det hoppas jag att du vet*


I morgon ska jag på intervju...lite nervös är jag  allt.. Bäst att leta reda på mina betyg och sånt som ska med... och vad fan ska jag ha på mig?? Hmmm.... inte för uppklätt men heller inte slavsigt.....

Nä nu ska jag fortsätta sola och lyssna på min nya favvolåt: I´m yours med Jason Mraz


soliga hälsningar Candy 

Kommentarer
Postat av: Heléne

Grattis till viktminskningen!
Va tvungen att gå in o kolla så du var du.. jag var med på lunchvv förut o tyckte de kanske var du, men visst ju int.. Nu vet jag..
=)
Ha en härlig vv-vecka!

och förresten..mat o muffins?? vart ligger det??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback