Sålt min första klänning

I dag har jag sålt min första egensydda medeltidsklänning till Charlies syster Jennie. Känns bra.

Jag erbjöd henne att köpa min allra första klänning som jag hade första gången jag var på medeltidsveckan. Och det ville hon. Den är vit underklänning och grön överklänning. Eftersom jag inte kommer att använda den igen så är det lite trist att den bara hänger i garderoben när den kan användas av andra.



Så,, 200 kr fick jag för den. Helt ok!
Ska bara läggas upp lite sen är den klar!!

Nu ska jag nog ta och dra mig i säng.. Har en låång dag framför mig i möra. Ska hjälpa mamma att göra potatissallad i morgon och det blir på förmiddagen.. Sen är det väl full rulle hela dagen kan jag tänka mig.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback