Oh my god!

Att tömma olja och bära hinkar var inte det bästa jag kunde ha gjort i går. Fy satan vad det har knakat och värkt i ryggen i natt... Det började redan på jobbet när vi closade.. Tur att jag är ledig tre dagar nu!

I dag ska jag träffa Jenny vid 12 för fika/lunch och lite flängande på stan. Ska se om jag kan hitta nåt tyg till min nya medeltidsklänning som jag lyckades förstöra i går när jag fick för mig att tvätta den innan jag skulle lägga upp den osv. Så nu är kilarna och fodringarna i ärmarna INTE beigegula utan någon konstig gråblå färg och det blev inte fint!
Funderar på vinrött eller till och med svart. Får se vad jag hittar. Ska åka ut till Lamberget sen och se vad de har...

Charlies syster åker alltid till Gotland och medeltidsveckan. Jag har erbjudit mig att hjälpa henne med klänning om hon så vill. Charlie skulle säga till henne i alla fall.

Gjorde färdigt mönstret till Saras klänning i går, för det vi hade ritat har jag råkat förstöra när jag la ner det i min mapp..men nu är det helt igen! Det enda som återstår är omvandlingen till rätt storlek och det krävs lite tankeverksamhet så att man breddar och drar in på rätt ställe..Annars blir det lätt lite tokigt...

Nä nu är det frukost och dusch som står på agendan!!

Kram Candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback