Lördag

I natt har jag tro det eller ej, fått sova och har inte störts av katterna. Däremot har Jimmy fått smärre utbrott på dem under natten. Han börjar känna av pollenallergin nu och att ha två katter i lägenheten gör kanske inte saken bättre för han. Men var ska vi göra av Sixten? Han och Slobban gick ju inte i hop, så vi kan ju inte bara låta honom vara?!
Skönt att Tusse har en lekkamrat nu så att han slipper väcka mig klockan 5 varje morgon med att jama som besatt och sitta på min rygg och tycka att jag ska gå upp....

Har nyss röjt lite. Bytt gardiner, tvättat arbetskläderna, plockat disk och dammsugit. Katterna var ganska rädda och Sisxten har inte kommit fram än...Tror att han är bakom soffan i datarummet för Tusse ligger nedanför den och nästan skyddar lillen... De är så söta ibland...(när de sover dvs...)

I dag ska jag jobba kvällen. Inte det roligaste man kan göra en lördagkväll kanske. Till råga på allt är det I2-marten och då kommer det säkert massa fjortisar som drygar sig och håller på. Tur att jag har Zandra med mig ikväll. Vi kanske kan kasta ut dem tillsammans. Jag håller upp dörren och hon kastar ;)...

Nu ska jag slänga mig i duschen för jag tänkte ta en tur på stan innan jag börjar. Tänkte titta på skor och byxor. Behöver verkligen jeans!

Kram Candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback