Lite bilder från förr...

Tittade lite i mina gamla fotoalbum från tiden innan digitalkameror och mobiler med snajsiga inbyggda kameror...

Här kommer lite bilder på mina två underbara små godingar (som inte är så små längre utan 16 och 14 år...har dem som vänner på facebook nu...)


Nora (gula byxor), Maria (klänning) och jag fikar på Jacob´s



Nora i källartrappen

Och sen hittade jag två söta kort på Antonia från första gången hon var med ner till Liseberg och husvagnen (som då stod i Fjällbacka, utanför Grebbestad)

   
Söt tiger eller hur?!


Lyckan var stor när vi åt jordgubbar till frukost!

Nej nu ska jag ta och hänga tvätt och städa lite. Mycket behövligt! Måste ju testa vår nyinköpta dammsugare...

Kram

Kommentarer
Postat av: Touse

heeeej :) snälla byt bakgrund...ser juh inte vad du skrivit.....pyss

Postat av: Marre

okej då.....

2008-04-01 @ 17:37:49
Postat av: Touse

hihi vad bra :) nu ser jag igen...

2008-04-01 @ 21:28:04
URL: http://touse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback