Inte igen......suck............

Och då har man fått ont i ryggen igen då.....
Nu ska jag inte jobba på 5 dagar så jag har tid att vila upp den nu. Ska i och för sig ut på roadtrip men jag ska ta det så försiktigt jag bara kan. Får väl dricka lite alkohol så att jag blir lealös i kroppen... ;)

Undrar när de tänder brasan här på Våxnäs... Kanske ska ta en liten promenad dit ner sen...

Köpte räkor förut som jag ska frossa i!! Duoval på det så 3 points för räkorna och några till för vitlöks-såsen.

Lyssnar på Brolles nya album. Såå jäkla bra! (Tack Jenny för tipset ;) )

åhhhhhhhhhhhhh vad det värker..........dags för en dos panodil och diklofenak...........brukar hjälpa tillsammans med vila.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: majsan

Mm.. Visst är den bra? Våran hunk!! ;) Tråkigt att du var tvungen att gå hem idag då, såg ju fram emot att få jobba med dig :(

2008-05-01 @ 03:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback