Det känns som om det är vår...

Ljusare på kvällarna, det är ett gott tecken!

Jag kunde inte hejda mig, utan började sy på Saras klänning i går och nu är det inte mycket kvar att göra på den.
Vi har ju två mantlar att sy också, så det är verkligen dags att sätta fart.
Vi var hem till mamma och pappa på kaffe förut. Sixten fyllde 1 år i dag och vi sa även grattis till han... Mjau tack, sa han då ;)

Jag fick för mig att pröva mammas medeltidsklänning som jag sydde förra året och se på fan, jag kunde ha den!!!
Så nu har jag verkligen klänningar att välja mellan i augusti.

Kom på nu att jag skulle visst ha varit på promenad på Malin idag. Men vi får ta det en annan dag helt enkelt. Träffar henne i morgon för då är det VIKTVÄKTARNA!!

Inget bra på tv heller, så jag tror väl att jag ska ta tag i disken istället för att sitta här...

Kram Candy med vårkänslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback