Arbets-EKG

Syrran hade ringt under tiden jag tränade. Hon berättade att de skulle ta ett arberts-EKG på pappa idag. Sen var det inte säkert att han skulle få komma hem idag. Vi får väl se. Ska ta och ringa henne och höra lite mer vad de sa.

Idag har jag tjänat i hop 6 aktivitets-POINTS än så länge. Skönt. Pratade med min personliga tränare, Jenny, som sa att jag inte ens skulle tänka på att börja köra Bodypump. Jag måste stärka rygg och mage, och då är det core, Body Balance, styrketräning med mitt speciella program och ev lite Pilates. Har funderat på att testa Activio på cykel. Det är pulsmätning på spinningscyklar.. Låter spännande. Jag fick i alla fall ett par cykelbyxor med stoppning i röven av Jimmy igår. De satt hur bra som helst.

Nu ska jag äta bulgursallad med mozzarella och kyckling. MUMS!!!!!

Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback