Äntligen!!

I går var det dags igen att gå till Viktväktarna och väga sig. Så här efter påskens alla godsaker så har man kämpat på ganska tappert den senaste veckan. Och det har tydligen gett resultat för jag hade gått ner 1,9 kg!!
Och därmed fått min fjärde guldstjärna!! Så nu har jag gått ner 12,5 kg totalt sen den 10 december.

Min konsulent Maria-Therese berättade även för mig att jag hade gått ner 10% och fick en nyckelring också.
Så nu har både jag, mamma och syrran fått en sådan, och jag är så STOLT!!

Nu har jag ett nytt mål... Innan så var det ju att jag skulle väga tvåsiffrigt innan vi åkte till Gotland i sommar (den 1 augusti), men det målet är ju redan avklarat. Så nu är mitt mål att gå ner 8 kg till för att då vara nere på 90 kg.
Det är bra med mål, och helst realistiska sådana.

En liten beräkning: Det är 18 veckor kvar tills semestern. Om man går ner 0,5 kg i veckan så blir det ju 9 kg.
Ha! Inte alls orimligt!!!

Provade min brudklänning i går också......Oh my god! Den var ganska stor.... Jag har minskat 2-3 storlekar i kläder, så det är väl inte så konstigt...

I dag är jag ledig, förutom AL-mötet kl 15-16. Måste in till stan och lämna tillbaka mina mönster som jag har lånat. Det gick inte att låna om dem på internet. Jag har ju haft dem sen 8 januari så det är väl fler som vill låna.
Så nu ska jag skanna in lite mönster på datorn, så att jag inte behöver låna om dem igen..

So long!!

En 10% mindre Candy

Ps: Se upp för alla aprilskämt idag... Läste i NWT att du kan göra din egen bensin...Inte så troligt kanske...DS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback