+14,7 grader i skuggan


Nu har våren verkligen tagit över! Har suttit ute på balkongen i dag igen med min kaffekopp, nyaste nummret av Hus&Hem och 2 sollapande katter som sällskap. Underbart!

Ska gå 8-17 i morgon. Stackars Jenny är sjuk. Från början skulle jag och Sam koka ur fritöserna men nu ser det ut som om jag ska ha skiftet, Sam preppa (oh my god...) och Johan koka ur fritösen. Fan..... Sam är ju inte den mest snabbaste att göra saker...Men man har varit med om värre... Har ju en idiotsäker lista att gå efter. Annars blir det smäll....Nä då.... jag är faktiskt ganska snäll....

Jag och Charlie ska träna Body Balance idag kl 18. Jimmy ringde förut också och berättade att han är på väg ner till Mellerud för att möta upp nån med cykelgrejor... Så han blir sen hem han med.

Helena ringde på förmiddagen (morgon för mig...kl 11...) och vi bestämde träff den 2 maj. Det är inte ofta vi ses men när vi väl gör det så blir det alltid roligt och givande. Våra liv är ju ganska olika. Hon har två barn, 2 hundar, stort hus och ströjobb hit och dit så det gäller att planera!

Här kommer lite bilder från mammas kalas!



Nej nu blir det balkongen igen med lite kaffe!

Candy - solkysst pingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback