Trevlig kväll med kollegorna

Åkte hem till Jenny vid 18 i går för att grunda lite med några glas rödvin. Tjatade som vanligt och den traditionella "vad-fan-ska-jag-ha-på-mig" scenen utbröt. Lite mer än vanligt för hon skulle sova i Skoghall i natt och i väg till Ikea direkt efter jobbet, så det skulle väl inte vara så smart att dra på sig partyblåsan med glittret. Men då kom hon på att hon har en stoor liten väska som rymmer allt (till och med tipex!) så där packade hon ner sitt övernattningskitt...du är så jälkla go Jenna!!

Mötte upp Claus och Shahrouz utanför Pitchers. Eva skulle bli ca ½timme sen så vi skulle in och prata över hur vi ska få bättre Mystery Shop.
Beställde in dricka och sen var diskutionen i gång. Gled ju ifrån vår uppgift minst 8000 gånger men men. Vi kom i alla fall fram till en del grejer.
Eva ankom ca 10 i 8 och sen bar det av till Korriander för middag och mer dricka. Dock inte för mig som drack mineralvatten...kände att jag hade fått nog efter 4 glas rödvin...
Till förrätt åt jag Caprece(?) med mozzarellaost och tomat och till huvudrätt blev det grillad biff med pinjenötsbearneise. Mycket gott! Avrundade med kaffe och en hemskt god likör som hette Frangelica. Den smakade hasselnöt och var huur god som helst. Så nu ska jag leta likör. Äntligen hittat någon jag tycker om. Tack Eva!!

Har fått skjuta på Aleovera Partyt en vecka. Antingen 1 eller 4 oktober. Avin, som ska hålla i partyt, kunde inte den 26, och den 27 ska jag på klubbkväll på Make-up-store. Vill väldigt gärna gå på den. Missade den förra.

Nu ska jag sätta i gång och städa, för det är nästan sista chansen som jag får att städa på innan Åsa och Per-inge kommer och jag måste få bort en massa katthår innan dess.

Idag har vi OER på jobbet, för Ian var i City i går...hoppas att vi lyckas bättre denna gång....

Kram från Candy som har liiite liite huvudvärk idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback