Torsdag

Solen skiner, vädret är underbart och jag är ledig. Har dock en hel del att göra idag. Håller på att tvätta just nu, och har kört igång en diskmaskin.

Klockan 13 ska jag vara på Livskraft för lite prat om ev medlemskap där. I går blev det ingen träning, för jag och Jenny hade shoporige på stan. I alla fall jag. Jenny skulle ha sig ett par stövlar men hon hittade inga som var bra. Jo ett par men de var så halkiga . Jag där emot hittade ett par Vagabond- skor som jag har gått och spanat på en tid nu, så jag slog till. Sen blev det även en väst på Kappahl. Allt detta ska jag ha på fredag då vi ska på Takida.
Nu ser det lite dumt ut för jag håller på att gå in mina skor. Tubsockar i låga pumps. Inte det snyggaste kanske men det är ju bara katten och jag som ser det. Och vad jag vet så kan Tusse inte prata människospråk...fast han gärna tror det. Han har hållt låda sen Jimmy åkte i morse....
Ska snart ge igen för dammsugaren kommer snart att åka fram....he he he....hämd ljuva hämd....


Mina nya fina skor!

Nä nu måste jag sätta fart. Ska hinna baka kladdkaka tills i kväll också. Aleovera party i kväll. Har fått tre ordrar redan av folk som inte kan komma. Vi blir nog inte så många...suck....

Kommentarer
Postat av: syster...

en som slog ut dom på honom :)

2007-09-27 @ 23:17:50
Postat av: Malin

Skulle så gärna velat ha varit där hos dig idag.. men men... får väll bli nån annan gång... sitter i city nu... har lite rast... väntar in på att någon rusch ska börja snart.. om det gör det någon gång... LEDIG i morgon ja!!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback