Stockholm

Japp, på fredag åker jag!
Klockan 18.58 går tåget på kvällen. Det ska bli såå skönt att komma iväg.
Tyvärr blir inte träffen med David av för han är i Malmö (av alla jävla ställen). Troligen jobb..gissar jag på..men jag bad honom att höra av sig om han inte, av någon anledning, inte ska åka. Fick mess tillbaka att vi ska ta en fika istället helgen efter.

Ska ringa Åsa nu och säga att jag är "all theres"  hela helgen...men hon vill inte svara. Är säkert på lektion eller praktik..Aja, jag skickade i alla fall ett mess. Så nu ska vi se vad vi ska hitta på istället då..

Idag börjar jag halv 4 för Jenny ska iväg på fotbollsmatch och det är borta så hon ska ha samling 16.00.
Så snäll som jag är så är det klart att jag ställer upp för henne. Hon har ju satt mig att sluta 16 på fredag..snäll tös. Då hinner jag hem och duscha och äta i lugn och ro innan jag ska åka. Halv sju kommer pappa och hämtar mig för att köra mig till tåget. Jimmy slutar ju 18 och han hinner liksom inte hem innan. Han får mötat mig på stationen för hejdå- puss och sånt.
Nej, nu är det dags för lite käk innan jag ska åka till jobbet.

Kramar Candy

Kommentarer
Postat av: majsan

tur vi har varann du =)

2007-09-04 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback