OER

Idag, av alla jävla dagar....OER.....För vi hade ju inget att göra....Jo då...allt gick åt helvete!!!!!! Ärligt talat...en del i personalen är ju helt jäkla iqbefriade...får jag säga så...jag som är AL???? Skit samma, det gör jag ändå....
De springer runt som yra hönor....även om man säger till dem att de ska var på ett visst ställe...åhhhh.....
Ja ja. Det var Therese´s skift och hon försökte få mig att ta det, men Eva ville att Therese skulle ta det... Så jag blev inte ledsen över det, skönt att slippa.... Nu väntar jag bara på att Åsa och Per-Inge ska dyka upp. Det ska bli så gött med Tacos sen! Och rödvin!!

Kramar Candy!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ursch fy blä vad dåligt det gick igår... Men inte mycket man kan göra så nu... Men jag håller verkligen med dig... Gaaaahhh vad tokig jag var på vissa igår... Stackars therese som va sjuk o allt... Skönt o va ledig idag? Själv ska man snart åka iväg... Kram Kram

2007-09-23 @ 10:23:48
Postat av: majsan

vafan! missa jag den :) jaja, ni gjorde säkert ert bästa.. vissa av er iaf

2007-09-24 @ 14:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback