Livskraft

Nu var det gjort. Första passet på 1½ år och det känns bra. Kommer nog ha jordens träningsvärk i morgon men då känner man att man har använt musklerna..  Har bokat tid med Livskraft den 27 så ska vi snacka lite medlemsskap och lite allmänn träning. Behöver alla tips jag kan få. Nu ska det bli ordning på torpet.

I morgon kväll blir det lite möte med de övriga "svartisarna" och även nåt blåbär ( för er som inte fattar: Arbetsledarkollegor och produktionsledare). Chefen ska med också, naturligtvis... 
Så först blir det Pitchers för möte i en timme. Sen blir det Korriander för lite mat och även lite gott dricka om jag känner detta företag och oss rätt. Lyckades hipp som happ att byta till mig closing i morgon så jag behöver inte gå hem i tid. Bara jag är på jobbet klockan 16,00 på torsdag em..;)

Nu är det sängen för jag ska vara på jobbet lite tidigare i morgon för det är programmering av de nya baguetterna. Kan ju starkt rekomendera den nya Sunny Chicken baguetten...mmm...grillad kyckling i baguettbröd med en lättdressing med soltorkade tomater, sallad och rödlök. Mmmm det vattnas i munnen.. Gissa vad det blir till lunch i morgon ;)

God natt!!

::::::::Candy "Sunny Chicken"::::::::::::::::::

image112
Om du är riktigt sugen på chokladglass, köp Ben&Jerry´s Chocolate Therapy.. funkar som terapi också...

Kommentarer
Postat av: Malin

Tur man ställer upp o jobbar kvällen åt er så ni kan gå ut o roa er... :-p Själv får man ju aldrig följa med på sådant :-( men men någon gång innan man slutar på bk kanske man oxå får följa med...

2007-09-19 @ 01:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback