Ledig dag - nej du, den gick vi inte på.....

I dag skulle jag varit ledig...men Shahrouz ringde och låt så desperat att jag gav med mig....Jobbade 12-13 i produktionen och sen passade jag på att göra fakturorna som låg och skräpade. Gött att få det gjort. Får väl se hur många som är missade i arbetsboken vid stängningen...

I morgon blir det Body pump på förmiddagen, sen jobba closing. Och på onsdag ska jag på Body Balance på kvällen. Det ska bli skönt.
Och sen har jag varit och reserverat en ny mobiltelefon också. Det blir en Ericsson den här gången med. Den där supertunna saken. Jag vet inte vad den heter...men det är väl inte så många som är så tunna.
Lördagskvällen var trevlig. Vi åt tacos, drack rödtjut, och spelade TP (som jag för övrigt vann, efter vi insåg att vi var helt okapabla till att svara på vuxenfrågorna så vi bytte litte smidigt över till barnfrågorna...) Till och med Jimmy var med och fajtades om platsen...hmm...

Nu ska jag laga lite käk. Det blir lasange med fetaost. Såå gott!!!

:::::::::::::CaNdY::::::::::::::::::beroende av Facebook::::::::::::::::


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback