Boxningsgala...

Ja det var ju boxningsgala i går kväll i LLA. Och vi väntade spännt på ruchen, men ingen kom....TRODDE VI....
Så kvart i 12, en kvart innan vi stänger hade vi kö till dörren. "Kul".... Vi som låg så jäkla bra till....suck...
Kom inte hem förrens halv 2 och somnade inte förrens runt tre nån gång. En timme senare sätter kattskrället i gång och jamar. Vet inte vad han vill... Går upp och ser om han vill ha vatten (han älskar att dricka från kranen..) men inte det, mat har han också. Lite godis då..jo det slinker ner... Går och lägger mig...och sen är det samma visa igen...
Då hoppar han upp i sängen och lägger sig på min mage och somnar så gott... Ja han är bortskämd...men han är min lilla bebis....och de ska vara bortskämda...

Sen när jag sover som skönast ringer Aura. Shahrouz har inte dykt upp än...och klockan är halv 9!!!! Så han försov sig ganska så kraftigt idag....
Pratade med honom på telefonen förut och han hade kommit lite efter halv 9 och lyckats öppna upp resturangen på en halvtimme.

Till helgen kommer Åsa och Per-inge hit. Det blir skoj.
Och onsdagen den 26 september är det Aleo Vera-party hos mig. Efter 17 men det återkommer jag med...

Nej, nu ska jag sätta på lite kaffe och käka frukost.

See you!
:::::Candy:::::

Kommentarer
Postat av: majsan

hon hade visst ringt mig med men jag hörde inte telefonen.. oops!

2007-09-16 @ 11:46:54
Postat av: jyyhanna

då kan inte ja komma :(

2007-09-18 @ 12:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback