Tisdag

Dagen började bra. Träning 11.15. Bodypump för Mia. Det var hur kul som helst!! Nu börjar man kunna programmet och kan koncentrera sig på att köra det istället för att se hur alla andra gör. Så då blir det automatiskt jobbigt. Men skönt var det i alla fall.

Åkte hem, in på Ica för att handla lunch och iväg hemmåt för at duscha och invänta att jag skulle åka och jobba.

Åkte till jobbet och allt var frid och fröjd tills lite efter halv sju. Skulle in i torrlagret och hämta pommes-påsar, då det sa KNAAAAK!!!!! i min rygg. Blev stående i nästan 90 grader och kunde inte räta på ryggen.. Kravlade mig in på kontoret där chefen Eva sitter och gör fakturor och löner.. Hon blev lite förskräckt och undrade om hon kunde göra något.
- Du kan göra fakturorna som jag skulle ha gjort senare...
Det var det enda som jag fick ur mig...inte typ hjälpa mig eller nåt annat...Men vad skulle hon göra?

Fick ringa in Claus, den stackaren, och sen ringa efter Jimmy så att han fick komma och hämta mig.. Så i dag blir det inget jobb förutom AL-möte och lite administrativt arbete med månadsavslutet.

Nu ska jag äta frukost!

Ha det bäst!!

::::::::::::::::::CaNdY::::::::::::::::

Kommentarer
Postat av: Malina

Stackare... det är aldrig kul när sådant händer... Men du får vara hemma o vila o ta hand om dig nu... Tack Tack för gratulationen! :-p Snart blir jag nästan stor ju... hihihi... Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback