Ryggen

Ja vad ska det bli av min arma rygg...... Har fortfarande jätteont, särskillt när jag sitter ner.....
Tar värktabletten STARK när jag ska sova och försöker att undvika det på dagen, men ibland så måste jag...
Stönig som jag är så försöker jag klara mig själv på jobbet...men att hämta kartonger på 10-15 kg stup i ett gör ont!
Så nu måste jag börja be andra....
Var och såg lite på riddarna på torget idag. Inte så mycket att se. Mest reklam om Kung Erik, en pjäs som ska gå/går på Arenan eller Scalateatern nu i höst. Sen åkte jag och Jimmy ut till Edsvalla för att kolla på skort till Jimmy.
Sen bar det iväg ut till öa och lite ishockey med mamma, pappa, Johanna och Touse. FBK förlorade tyvärr med 6-4 mot Luleå...Men det är ju trots allt 50 matcher kvar ju....

Nu väntar jag på att bröden som jag har bakat ska bli färdiga. De ska stå inne i 1 tim 45 min i ugnen. Men det blir gott, det kan jag lova. Har fått receptet av Åsa och jag bara älskar det brödet!!! mums.....

I morgon blr det tvåårskalas i Kristinehamn. Min kusin Saras Oliwer fyller år. En riktig goding!!

image114

image115

Visst är han söt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback