Min rygg

Idag är det en av de bättre dagarna. Var i väg till Livskraft och där var det visst medlemskväll. Så jag tränade lite i gymmet på cykeln, och några ryggövningar, sen fick jag 15 minuters massage och sen var det dags för yoga. Det enda jag har ont i nu är huvudet. Har inte druckit så mycket idag, inte heller äta, för jag glömde bort att ha rast...tog en sabbis-burgare i form av en cheeseburgare lite före tolv....en hade jag så mycket annat att göra...och vips så var klockan 17 och dags att gå hem...

Nu blir det film och sen sängen. Somnar nog i soffan sen om jag får bestämma...

Så nu Malin A, nu har jag uppdaterat min blogg...........................................................så att du har nått nytt att läsa!

Kramisar Candy


Kommentarer
Postat av: Malina

Man tackar! :-) Lång arbetsdag för mig idag... Nyss kommit hem...

Postat av: Anonym

sk ainte dricka heller :) kan ha kul ändå...

2007-10-12 @ 20:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback