Here We Go Again........suck..............

Jaha....ryggen har blivit sämre igen.........Det som var så bra i slutet av förra veckan...Men nu när jag har jobbat lite så känns det mer och mer...Fy fan säger jag!

Jag fick ringa in Jenny (stackars sate...hon har inte gjort lite med timmar denna månaden.).
Så jag ska ringa till läkaren och fråga varför det inte blir bättre.. Och så ska jag ringa till Previa också, och visa min remiss.

Operation Få bättre rygg är inledd......................




:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Mamma och pappa var här på kaffe förut. Mamma hjälpte mig att tömma Tusses låda. Hon är så snäll..Inte ens det kan jag göra..

Lagar mat nu och väntar på att Jimmy ska komma hem. Han har varit och köpt sig nya skor. Orkade inte följa med..
Och orkar inte jag gå i affärer då är det nåt som är fel ;)

See you!!

image119

image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback