Torsdag

Idag är jag hemma från jobbet....
Har försökt få tag i den läkaren som jag var hos den 19. Men hon var inte där. Så jag ringde till Previa istället.
I morgon ringer en sjukgymnast som heter Håkan upp mig så att vi kan boka tid. Äntligen nåt som går åt rätt håll!!
Fattar inte att man kan få så ont i ryggen av att bara sova. Nu vet jag ju inte vad jag gör när jag väl sover. Jag kanske vrider mig jättekonstigt och håller på.

Vad ska man hitta på idag då? Kanske skriva lite julklappslistor tills man ska ner till Ullared?
Nicole på jobbet ska åka med ner. Det ska bli så kul att ta med nån ner. Visst är det jättekul att åka med svärmor men det blir inte samma snack med henne som med en jämngammal.

Nu är det frukost!!

Kram en något handikappad Candy

image121

Helenas äldsta, Thor.

image122

och Helenas yngsta, Liv.

Vilka underbara barn!!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Tjoho!!!
På måndag kl 9 ska jag vara hos sjukgymnasten. Det gick fort att få tid där du!
Nu bakar jag bröd till mamma och pappa. Sen ska jag ut till ilanda och kolla efter tyg till min klänning. Hoppas på att jag får tag på samma tyg som jag sydde den vinröda medeltidsklänningnen i. Då är det bara för mig att byta ärmar på den. Ska ha klockärmar fodrade med avvikande tyg. Och sen en ärm i den sydd i beiget tyg så att det ser ut som om jag har två klänningar på mig. Fattaru?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback