Så trött på det här....

...att ha ont alltså..... Det har gjort ont sen i torsdags... och det blev ju inte bättre med bussresan ner till Ullared. Men vad fan ska jag göra...ställa in hela livet för att jag har ont eller??

I dag ska jag jobba closing. Ska bli intressant... Möte sen också...
Tog fel på dag när jag skulle vara hos Previa. Sa tisdag men jag ska vara där onsdag...ja ja...fixar det när jag kommer till jobbet sen... ingen lust alls att jobba.... Har kommit in i en period igen där jag bara hatar stället...det kommer och går...Kan nog hänga ihop med att jag har så ont i ryggen att jag bara vill dö..
Jag och Jenny är snart slutkörda. Två invalida gamla rävar, det är vad vi är!
I morgon ska jag besöka Livskraft. Måste komma igång med ryggprogrammet och stärka min arma rygg.
Nu ska jag käka lite och vänta på att tvättmaskinen ska bli klar. Har fått hur mycket som helst gjort här hemma nu. Röjt undan disk, kläder, övrig tvätt och andra saker som ligger och skräpar.
I helgen var Ewa (svärmor) här och hjälpte mig att putsa fönstren. Hon tycker sånt är kul, så varsågod! Träffade även Tove en sväng och vi var och lunchade på Melkers. Det var kul att se henne igen.

Ha det gött!!!

*Candy*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback