Nu var det kört igen!!

Vilken jäkla dag det har varit. Började igår hemma hos mamma och pappa. Vi hade åkt dit för att som vanligt se på hockey. Och då small det till i ryggen!!! Och det ordentligt...
Gjorde så ont att tårarna trillade. och jag brukar inte gråta så ofta, och ännu mindre för smärta. Men det här gjorde ont! Jag föder nog hellre barn än att ha så här ont. Smärtan vid förlossningen går ju över relativt fort (kan man ju hoppas i alla fall..)

Så här sitter jag nu..... Skulle ha jobbat 12-01 idag men Malin G fick vara så god att jobba kväll.....Ledsen att ställa till ännu mer besvär men jag kan inte hjälpa det.....så är det...och jag vill hellre var fit for fight och jobba än att vara hemma och bara dra...

Som tur är så är jag ledig i helgen och ska inte göra speciellt mycket. Jimmy ska väl ta och sätta upp lite adventsstakar åt mig och sen ska det upp lite andra gardiner och städas.
Tusse kommer tillbaka hem under helgen efter en vecka hos mamma och pappa. Saknar honom, den lilla pälsbollen.,,

Andra saker som har hänt idag:
* Therese fick inte upp kassaskåpet i morse. Det har gått i baklås och de som har hand om sådant kan inte komma förrens på måndag...Men hallå!!! Vi har ju öppet fredag, lördag och söndag...Hur fan ska vi göra då? Spränga oss in eller????

* Broilern går sönder...Marre och Johan fixar den.....och den går sönder IGEN när jag precis ska gå..... Men då sa jag "att ni kan faktiskt fixa det utan mig". Jag stod ju ändå bara och såg på och pekade vad de skulle ta bort och hur de skulle göra med kedjan som hade hoppat ur.... Johan ringde på Eva, som är expert på broilerkedjor... Så han sa att jag kunde gå..

* Tre nya förmågor började idag. Jag har då aldrig sett så många personer stå och broila samtidigt.... Lite roligt såg det ut...

Nej, nu ska jag peta i mig lite painkillers och sätta mig på en stol vid tv:n. Bara att ligga i soffan och sen försöka ta sig upp är ett kapitel för sig själv.

Ha det så bra nu och skriver jag inget mer innan måndag så får ni ha en riktig trevlig advent på er!!!


*****Candy********in pain**********

Kommentarer
Postat av: Malina

Stackare... inge vidare med ryggen... Men i morgon är jag tillbaka från min lilla minisemester... Hoppas din helg varit bra!!! Så syns vi säkert till veckan!!! Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback