Hej hopp!

Vaknade som vanligt av att Tusse höll låda. Han är en utmärkt väckarklocka, om så något irriterande...Men vem har sagt att väckarklockor är behagliga att vakna till?

Ska snart sätta mig in i en värld av siffror...måste läsa på lite tills mötet ikväll. Vi ska ha AL-möte med de andra från city och Grums. Så möte mellan 19-21 nånting kanske, och sen jobba 22-01. Mackan har skiftet tills jag kommer. Det klarar han super, tror jag.
Tre timmars jobb...gött...in och göra finliret...hi hi...men som sagt...jag kanske diskar istället och låter Mackan fortsätta att ha koll..det är ju också en plan...

Nu verkar det verkligen gå mot vinter. Det var -3 grader i går kväll när jag drösade i säng..

Och mina julkänslor börjar att anlända med stormsteg!

Ska väl äta frukost nu och se och man kan gå iväg och träna lite sen.

Kram CAndy- aka tomtemor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback