Frost och minusgrader

Lite vitt är det ute. Fiint!!!!!


Ja, det blev visst möte i går i alla fall. Fy vad jobbigt det är att sitta och bara tjata. " Vad ska ni göra åt det här?", "Varför ser det ut så här?", tjat tjat tjat tjat.................men men....nån gång går det väl in....suck....
Vet inte vart jag ska hitta tiden till att sätta mig med fakturorna...sen måste jag efterlysa mina lampor till restaurangen som verkar vara spårlöst försvunna. Jag har fått de andra men inte de jag verkligen ville ha...

Mackan var jätteduktig i går! Trots att han strulade till det med summeringen av sedlar, växlingsfel odyl. Jag sa att han skulle vara glad över att jag var där när det hände så att man inte står där själv och ser ut som ett jävla frågetecken och verkligen inte vet vart man ska börja leta och hur.

Nu ska jag snart sätta på kaffe. Sen blir det lite röj här hemma innan jag ska jobba.

I går röjde jag i stora garderoben. Det behövdes verkligen.

Kramar en riktig MysCandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback