Vårruset i regn..men slutade bra ändå

Ja, när klockan var ca 18.40, lagomt till uppvärmningen så öppnade sig himlen ännu mer.. Men det slutade när vi startade. gött det...

Jag, Jenny, Carro, Therese och Helena kämpade oss igenom (nåja, så jobbigt var det inte) de 5 km som krävdes för att få picknickpåsen...;) Det var skönt att gå med stavarna och trots att det var så mycket folk gick det bra. Vi gick väl på en timme ungefär. Den långa tiden berodde ju på att det var så många folk ivägen för oss. Kändes dock inte som en timme för jag, Jenny och Therese gick och tjatade hela tiden. Kul var det i alla fall! Picknicken intogs från backluckan av Thereses röda fina Golf. och det smakade hur gott som helst. Med tanke på att jag inte hade haft någon rast (då vi hade OER på jobbet) så genomförde jag det med bravur. Jimmy hade varit och köpt en extra kexchoklad till alla oss. Det var mycket snällt. Han väntade tålmodigt på oss när vi var ute. Han är den mest underbaraste person på hela jorden, tycker jag ialla fall. Trots att vi bråkar som hund och katt. (Katten vinner oftast =JAG ;) )


Puss på er alla där ute!!



2007 års lag: Therese, Marielle, Jenny, Carro och Helena. Saknas gör Yvonne. Vart har du tagit vägen, gumman????????


Kramar Candy som tar sikte på vårruset 2008, med tillhörande tält

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback