Nu är Antonias klänning klar

AntoniaAntonias kl?nning




Hon har varit här hela helgen och vi har tillbringat många timmar framför symanskinen kan jag säga. Men nu är den klar. Hon har även fått en krans men den ska jag göra om för sömmarna syns alldeles för mycket.
I helgen var vi till Mariebergsskogen på picknick och kollade på djuren och var även en sväng till Naturum.
Det har varit skönt att ha varit ledig i hela tre dagar. Denna vecka ska jag jobba closing, idag och i morgon. Sen är jag ledig tvvå dagar men det blir till att plugga häcken av sig för jag har Nationellt prov i matte på torsdag, i 4 timmar... Sista provet nu och sen är det i stort sett slut. Har lite statistik kvar men det är inte så vikigt att  vara på. Hoppas bara att jag klarar kursen nu, så att jag kan lägga det åt sidan.
Ska väl eventuellt läsa Historia A till hösten men väljer då kvällskurs. Lite får man väl variera sig...
Kan ju vara intressant att läsa när mörkret smyger sig på...

Ha det bäst!
Kramar Candy

Kommentarer
Postat av: Touse

hahahahaha....faaan va roligt =) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback