N y dag , nya möjligheter...

Ja, idag är det onsdag och det innebär mattelektion. Om man inte försover sig, vill säga. Skulle ha varit på den och sen mött Tove i stan för att gå på utställning om helvetet p museét. Men jag kom hem 2 inatt och hade en helveteskväll på jobbet. Fy fan säger jag. Inte ett dugg kul... Kartonger, varor, gäster överallt och sen till råga på allt så krånglar både datorn och kortterminalerna..."Kul"....

Är som tur är ledig idag, så jag ska nog ta en sväng till biblioteket sen och kanske gå på museét i alla fall. Ska bara äta lite frukost och läsa tidningen först. Sen blir det en sväng till mamma och pappa för jag är lite Tusse-sjuk. Men han får inte komma hem än för Åsa och Per-Inge kommer till helgen. Åsa nyser om han är hemma....
Det var väl allt för nu. Uppdaterar sen. NÄr jag har varit på utställningen vill säga.

Kramar Candy Lollipop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback