Känns som om livet rasar samman..

Usch, fick reda på igår på dagen att min älskade mamma har KOL. Inte ett dugg roligt! Gissa om många tårar föll igår. Läkaren har sagt att om hon slutar att röka så finns det goda chanser att det inte blir sämre ialla fall.

KOL är ju väldigt närbesläktat med astma så hon har fått bricanyl tills vidare. De ska ta mer prover och göra mer tester innan de skriver ut andra mediciner. Hon ska bland annat in på lungröntgen och göra andra utandningstester.

Det som är kul är att vi var och kollade på en katt till Johanna igår. Veronicas honkatt fick ju kattungar för ca 5 veckor sen. Och hon valde en hane. Han heter just nu Ozzy men det heter ju  Jennys katt så det kan den ju inte heta ;).
Några bilder kommer här..





Och här kommer några bilder från familjehelgen på jobbet! Spindelmannen var ju där och hälsade på!



Idag ska jag jobba closing. Även i morgon. Sen är jag ledig tre dagar och jag tänker INTE svara om jobbet ringer!!!!!!! Ring nån annan...Jo, ok... Jenny kan få ringa men ingen annan. Vet att hon bara jobbar på fredag så om det skulle vara så att jag ser jobbets telefonnummer under lördag och söndag...så...SORRY!!!

Kramar från en fruktansvärt trött och semestersugen Candy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback