Fy fan vad jag är bra, fy fan vad jag är bra!!! Nu är matten slut!!!

ÄNTLIGEN!!!!!!

Har gjort sista provet nu och det känns såå bra. Fick för övrigt godkänt på provet i Geometri också. Har skrivit G på alla mina prov och det vet jag inte när jag gjorde senast på ett matteprov i gymnasiet. Kanske i A-kursen i ettan eller nåt.

Och nu har jag bevisat följande: Man ska inte ge upp i första taget, utan på det igen bara!!!! (En vis person sa det till mig en gång....Tack förresten för det, du lade ju grunden med krokodiler och bevisade för mig att det inte finns några negativa hönsgårdar... så gissa om jag skrattade när vi gick igenom det talet på mattelektionen..hihihi)

I alla fall...nu kan jag slappna av totaaaalt......................aaaaaahhhhhhhhhhh

Puss på er alla där ute, och kom i håg:  GE ALDRIG UPP!!!!

Kramar Candy, lite smartare...image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback