Ett år...

...har vi bott här...Tänk att det har gått så fort! Tyvärr har det varit ett år med en hel del motgångar och tråkiga besked så som sjukdom och dödsfall... Men det hade det nog varit om vi hade bott kvar på Hammarö också. Nu verkar det ljusare i alla fall och till helgen är jag ledig. Antonia kommer hit så vi ska till muséet i morgon för att kolla på utställningen "Helvetet" och på lördag blir det IKEA. Kanske, kanske Gustavsvik också.. Men bara kanske.. Det vore ju jättekul faktiskt. De har byggt om och jag har inte varit där på flera år. Vet ej om Antonia har varit där men det vore ju kul för henne i alla fall. Äventyrsbad tackar man nog inte nej till i hennes ålder.
Just nu väntar jag på att diskmaskinen ska bli klar så att jag kan åka iväg till affären och handla lite för att sen åka till jobbet.
 
image38

Ombytta roller???

Ha det bäst! KRAMAR CANDY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback