Underbar vårdag!

Nu lyser solen och det är jätteskönt ute. Har varit på matte idag och det går ganska bra. Vi har prov nästa onsdag och jag hoppas att få G på det också.
På fredag kväll kommer Per-Inge och Åsa hit. De ska upp på möte med Arvikafestivalen. De är funktionärer där varje år.. Så för att slippa sova i husvagnen hos Kurt och Ingrid så erbjöd vi dem sängplats närsom helst. Lite mysigare kanske att sova inomhus..
På lördag ska jag göra högskoleprovet. Det bör gå ganska bra.
Jobbar closing imorgon, 11-19 på fredag, prov lördag, 8-19 på söndag.

Har varit in och kollat deklarationen. Vi får tillbaka över 15000 kr tillsammans. Semestern är räddad :)!!!!

Nu ska jag ta ett ryck och städa innan jag ska åka till Ingrid och hjälpa henne att städa.

PS: Ska även ta kort på klänningarna som jag har sytt också.. Kort kommer snart DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback