Solen lyser

...och jag ska snart åka och jobba....inte lust med det utan jag vill sitta på ett fik med solen i ögonen och dricka latte...men det får bli nån annan dag det...
Nu ska jag sätta mig i solen på balkongen och se om mina fräknar vill komma fram lite grand.
Har haft matte idag och det har gått ganska bra... Vi har börjat med PQ-formeln. Ganska enkel faktiskt. Bara man inte glömmer att räkna ut roten ur....

Har räknat ut mitt gymnasiebetyg så att det blir enligt det nya systemet. Har 14,95 poäng. Inte så bra kanske men räknar med att få godkänt i matte b och då blir det över 15 i alla fall.. Ja, ja, vi får väl se om det blir universitetet i höst eller inte. Ska söka och se om jag kommer in...


Solkramar från Candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback