Ledig, men fullbokad helg!

Jimmy

*en galen Jimmy på förfest*


Åh, nu ska det bli skönt att vara ledig. Väntar bara på att min älskling ska komma hem, han slutar om en halvtimme.
I helgen blir det till att börja sy på mammas klänning, få massage, se på hockey, se på melodifestivalfinalen och kanske räkna lite matte. Ska egentligen till min kusin på söndag på ljusparty men jag tror inte att jag hinner det. Måste försöka att ta tag i saker här hemma också. Tvätten och disken vill inte fixa sig själva...

Har börjat fundera lite smått på min och gubbens 30+30 årsfest. Vet inte vart vi ska vara men jag har två förslag. Antingen låna mamma och pappas hus eller hyra nån lokal. Men det sistnämnda känns lite sisådär..
Aja, nu ska jag slappa lite tills gubben kommer hem! Kram på er

Kommentarer
Postat av: majsan=jenny

kör råtorp i repris! jag hyr! =)

2007-03-09 @ 22:20:41
Postat av: Marre

Kanske det kanske....det är ju en perfekt lokal ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback