Vart tog den vägen????

Sommarvärmen alltså?? Stora moln på himlen nu och sen så blåser det jättemycket. Inte så kul för de som tar studenten idag. Det är en hel del på jobbet som gör det och jag önskar dem grattis och lycka till allihop!

Igår var det helt sjukt på jobbet. Fram tills klockan var 21-21.30 så hade vi kö, konstant. Ingen utav oss hade några raster utan satt bara och åt, alltså matuppehåll. Hoppas att det blir lite lugnare idag när alla ska äta god mat och ut och fira med sina klasskompisar. Idag är det förresten ett år sen jag gjorde det där mardrömspasset på jobbet. Jag jobbade 11.30-04.00! Och jag gör ALDRIG om det!! Fy fan...gissa om jag var trött efter det....

Magen börjar bli lite bättre även om jag hade ont när jag kom hem i går, men det berodde på att jag stressade i mig maten igår kväll och att jag åt för sent.

Nu blir det frukost! Havregrynsgröt! Det är gott det!

Kram Candy som har 6 veckor kvar till semestern!!! Urk.......:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback