Oj, sov visst länge

Klockan är nu snart 12 och jag har nyss gått upp. Men jag älskar ju att sova....

Nu är allt betalt till Gotland. Känns så skönt att ha det gjort. Idag har jag bytt med Jenny. Skulle jobbat 11-17 egentligen men hon är tvungen att göra schema för vi har bara för vecka 27 ut. Det kan ju vara bra och veta hur vi ska jobba resten av sommaren. Sen är det även skönt att se hur många arbetsdagar man har kvar innan semestern...
image49


Jo, förresten...har jag sagt att Lasse slutar den 16 Juli? Nähä, inte det. Jo  det gör han och jag vet inte vem vi får istället...

Kram Candy

Kommentarer
Postat av: Natali

Kneipby lr ngt sånt hette det där my family and I ska bo! Kneipbys camping. /Natali Ojala

2007-07-01 @ 15:42:14
Postat av: Lena

Ska Lasse sluta?? Var ska han då? Han överraskar då hela tiden, pappa, gifta sej och nu sluta oxå?

Postat av: Lena

Hemköp?? Jaha ja, som chef eller nåt då antar jag? Jo då, här är allt bra. Lite depp över vädret och att jag ska börja jobba imorrn bara :( Vill tillbaka till Turkiet :'( Själv då?

2007-07-09 @ 18:05:26
URL: http://lambima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback