Fy fan säger jag! Magkatarr typ...

Fick gå hem från jobbet förut. Har haft ont i magen sen 4 i morse och visste varken ut eller in. Inte vem jag öppnade med eller någonting. Kul också att chefen är så puckad och bara blir grinig när man säger att man måste gå hem och ringa läkaren.. "Och det kunde du inte kommit på tidigare eller?"... NEJ för ingen är på vårdcentralen klockan 4 på morgonen, kanske bättre att jag inte dyker upp alls...ringer och säger till dig tiidigt på morgonen att du får åka och öppna...SKULLE DU GÖRA DET DÅ ELLER???!!!! Nä, tror inte det...

Har ringt till sköterskan på vårdcentralen i skoghall (för det är där jag har min läkare..tänker inte byta..) och hon sa att jag skulle undvika följande:

*Friterad, stekt och fet mat - perfekt ställe som jag jobbar på NOT.. Matlåda med andra ord...
* Kaffe- HJÄLP HUR SKA JAG KLARA MIG...
*Juice- dricker bara äppeljuice men det ska jag inte heller dricka...
*och sist men inte minst....sluta stressa och börja röra på mig...MÅSTE VERKLIGEN GÖRA DET NU!!!!!

Blåbär är bra. Massor med antioxidanter. Filmjölk eller Verum hälsofil... Och Proviva...

Happ, då är det bara att försköka sätta igång med mitt nya hälsosamma liv...

Kram från en ganska så grinig Candy...


16:41 Var med syrran, mamma och pappa på en liten shoppingrunda för att införskaffa saker till den nya katten som kommer på lördag kväll. Förväntan är stor och det ska bli kul att se och höra hur Tusse tar det nya tillskottet.. Han, kattungen ska vara hos mamma och pappa på söndag för syrran ska jobba. Lite känsligt i början när han inte är van att vara ensam.. Så på lördag kväll ska jag och Johanna upp till Veronica och hämta honom.

Magen känns lite bättre. Har tagit Rani Q och ätit blomkål. Även köpt såna där shots man ska ta varje morgon. Hoppas det hjälper. Det blir i alla fall havregrynsgört till frukost hedanefter.
Jimmy och jag ska ut och gå sen tänkte vi. Ska bli skönt.

puss puss från en lite gladare Candy

Kommentarer
Postat av: majsan

ja han är puckad men det är inte långt kvar nu ;)

2007-06-14 @ 23:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback