Dags igen....

.....för jobb. Jag har tre dagar kvar att jobba, sen är jag ledig i tre dagar. Vi ska åka ner till Mia och Matz i Frändefors och fira midsommar. Det blir nog ett hejdundrandes hålligång, det brukar aldrig bli lugnt. 

Ja, igår var ju Carin, jag, en kompis till Carin och hennes kille på Body Balance/core. Det var en upplevelse....Men kul!!
Typ yoga/pilates, med bland annat solens hälsning, stjärnan, halvmånen, grodan (vilket för övrigt var den roligaste positionen, Carin och jag skrattade så vi nästan dog...).

Snart kommer pappa med Tusse. De ska ha Sixten en hel natt så de vill väl sova och inte höra åtta små tassar härja runt i huset.

Har förresten beställt ny dator. Den Dell blev det med plattskärm på 20". Vår dator rasar snart och den är så full i blider och musik att det snart inte får plats mer på den. Så innan den går i sönder så har vi gjort slag i saken.. totalt kostar det 7700 kr men det får väl gå. Tror att Jimmy tog på avbetalning, så att vi får ha några pengar kvar till semestern av våra skattepengar som vi fick tillbaka.

image41
Tusse på min födelsedag, som för övrigt är hans födelsedag också. Älskar papper och snören!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback