Bara 5 arbetsdagar kvar...

tills årets höjdpunkt...............

SEMESTER!!!!!

Det ska bli så grymt skönt, så ni anar inte...

Är hemma från jobbet idag med. Hostar, nyser och snorar hela tiden. Magen är liite bättre,,spyr inte nu i alla fall.
Så på torsdag hoppas jag att jag är lite mer fit for fight. Det är ju Götagalan och det blir nog en del att göra så jag kan bara inte vara sjuk. I morgon.........nä just det....skriver det på torsdag istället....man vet inte vem som är inne och läser och det vore ju tråkigt om jag avslöjade hela kittet.....hi hi hi.....
Nu ska jag dra mig iväg till affären och handla lite. Det är tomt här hemma i kylskåpet...Ska bli skönt med lite luft med tanke på att jag inte var utanför dörren sen klockan halv tio i går morse...

:::::Candy::::::

image68

Kommentarer
Postat av: Lena

Smsade Jenny för några dagar sedan, men har inte fått svar. Funderade på om hon inte ville eller om hon hade bytt nummer? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback