Två lediga dagar

Med två lediga dagar framför mig att fylla med saker att göra.....inte svårt alls kan jag tala om. Jag har rensat garderoben och fixat disken redan. Ska snart sätta mig och greja lite med mina medeltidskläder. Tänkte ge mig på slöjan nu. I morgon ska jag och Ingrid börja sy på manteln. Det ska bli spännande. Förresten är jag klar med klänningen nu. Den blev hur bra som helst och jag ler varenda gång jag tittar på den. Längtar bara till augusti då jag får ha på mig den.

I kväll är det personalfest på Slusswakten. Mat och dryck som vanligt. Ska väl försöka att ta det någolunda lungt. Ska vara hos Ingrid kl 12 i morgon och det är inte kul att sy och tänka bakfull. Det räckte med att jag var det i söndags.

Ska ta med mig kameran i kväll så att jag kan dokumentera festen. Alltid kul med kort.

Take care! // M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback