Nu är det över.....

....julen alltså.... Känns ganska bra, trots att jag tycker om julen. Är mycket nöjd med mina julklappar och de jag har köpt till mina nära och kära var också bra.

Jag var på bio igår med mamma. Vi såg Arn. Mycket bra. Har fått alla böckerna av syrran i pocket så nu kan jag läsa dem om igen. Fick även "Förföljd" av mamma ( fortsättningen på "Brännmärkt") som jag läser nu.

Åsa och Per-Inge har åkt hem nu och vi har nyss kommit hem från middag hos Kurt och Ingrid. Runt 18 tiden ska vi hem till mamma och pappa. Käk där med....fan...tycker inte att jag gör nåt annat än äter.... Nu måste det bli hårda tag, med rätt mat och mer motion. Ska se om det är nåt som passar i morgon efter jobbet... Jag går dagen i morgon istället för kvällen... Malin ville byta och det säger jag inte nej till!

Nä, nu ska jag ta och greja lite här hemma!

Kram Candy

Kommentarer
Postat av: majsan

Kul, då är det du och jag imorgon då!!!

2007-12-26 @ 18:45:32
Postat av: Malina

JA bytet passar mig jättebra... Eftersom jag går natten i city oxå... :-) Typiskt mig... Men vi ses väll i dörren i morgon antar ja... hihihi... God fortsättning!!!

Postat av: jyyhanna

vi tvingade dig inte o komma o äta... hihi ditt val...

2007-12-27 @ 08:21:09
URL: http://touse.blogg.se
Postat av: Touse

vafan Jyyhanna, varför har du min blogg som URL? du får faktiskt skriva in din egna...haha :)
Tyckte d va kyyl att ni kom igår iaf...spela lite Wii o så :) ses imorn på jobbet =)

2007-12-27 @ 12:23:13
URL: http://touse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback