Min första utmaning...

....kommer i kväll. Vi ska på middag efter mötet. Och då vankas det inte Viktväktarmat precis. Men om jag väljer det jag har planerat så kan jag klara mig undan på 8, max 9 points. Det ryms ju i min ram.

Frukost : 5
Lunch: 7
Frukter: Clementin, äpple och päron: 0
Middag: Tonfisk med bakpotatis max 9

21 points. Jag får ju äta 32 idag för jag sparade ju 4 från igår.
Så i morgon är det 28 som gäller igen, för att vara på den säkra sidan.

Nu är det frukost!

Kram Candy


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Om ca en halvtimme kommer Mackan och hämtar mig (vi har nu gjort honom till våran privata chafför...)
Ska snart dra på mig galastassen för det är ju smoking som gäller i kväll ;) ha ha ha....
Nädå...men finkläder var det ialla fall.....
Möte först på Scandic City och sen käk på Glada Ankan. Beställde Grillad Tonfiskkotlett med bakad potatis. Får se om det är lika gott som det låter!  Det kanske blir Harrys efteråt också...börjar ju inte förrens 12 i morgon och går till 14. Liten glidartid där.....gött......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback