Lucia

Ja idag är det Lucia och jag har en alldeles egen lussekatt!! Tusse heter han och tycker om att väcka mig på morgonen genom att jaga vääldigt klagande....Det är såå synd om honom att han inte får gå ut på balkongen....snääällllla släpp ut mig, låter det som han säger. Hummf....Tok....

I alla fall....Vi var på möte i går och det gick bra. Det tamaste (och gladaste kanske) mötet vi har haft, Kan bero på att inte JP var där och snurrade till allt...

Sen blev det mat på Glada Ankan. Åt ju tonfisk men den var lite vääl genomstekt. Ganska torr, men resten av maten och mitt enda glas med vin var gott. Satt och surrade tills klockan var 12 då jag gav upp. Kände att jag var lite trött i kroppen, ryggen och sen var jag så gryymt sugen på att köpa lite mera vin, men mina POINTS räckte inte till det så jag gav upp och åkte hem. Jimmy hämtade mig vid teatern och sen bums i säng. Så nu har jag nästan gått upp och ska jobba 12-14 idag. Drar nog iväg och tränar lite sen och så måste jag fixa julklappen till Ingrid från Per-Inge och Åsa.

Ska lägga in lite bilder från gårdagen också, alldeles strax....

Kram Candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback