Lite för snabb där....

...Eftersom min dator får lite fnatt ibland när jag lägger upp bilder här så råkade jag trycka på publicera...

Jag har i allafall varit ledig idag. Promenad med syrran och pappa, handlat lite käk tills ikväll då jag ska laga wokad biff med sesamfrön på viktväktarvis! Låter gott, eller hur?!

I morgon blir det till att köpa färdigt alla julklappar. Har syrran, Per-inge och Åsa, något mer till den nya bebisen (nu när jag vet vad det blev, en kille..) och ev nåt mer till Jimmy. Får se vad jag hittar. Sen ska vi handla mat och sånt inför helgen som kommer: skinka, grönsaker, dricka, bröd mm mm mm. Systemet också. Nu SKA jag ta och köpa den där jättegoda likören som jag drack på Korriander lite tidigare i höstas. Frangelico heter den. En nötlikör. Blir väl bara att ta väääldigt lite av den. Men då räcker den längre. En 3:a av den och jag har förbrukat mina points den dagen.

Nä nu ska jag sätta mig och se på lite tv och slå in två julklappar!

Såg att Tokio Hotel kommer till sverige den 3 april. Antonia är helt gaalen i dem. Får se om det finns biljetter kvar. Kostar 325 kr eller nåt sånt. Vore ju kul att åka, bara hon och jag. De spelar på Hovet i Stockholm. Sovplats är nog inga problem!

See you later!!

Candy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback