Första dagen

...som jag räknar points. Det går faktiskt rätt så bra. Har varit ute och gått med stavar i 50 minuter med syrran och pappa idag. Så där har jag skaffat mig 4 st aktivitetspoints. Jag får spara points en vecka och nu samlar jag i hop lite tills i morgon då det säkert blir lite käk efter Värmlandsmötet.

Gött att frukt (förutom några undantag som t ex banan och russin) är 0 points. Det är ju bra att vi har frukt på jobbet då också.

Till helgen blir det julbak och julgodis (som jag inte får nalla för mycket av...) med Antonia. Vi ska även gå på museét på lördag förmiddag, hon och jag. Jimmy ska ut och kolla julklapp till mig tillsammans med min syster.. Spännande!!

Nä, nu ska jag nog ta och dra mig till jobbet och se om Jenny har lite tid över för lite snack.

Kram Candy



PS: Jag har ett litet mål.... Vill gå ner i alla fall 10 kg tills vi åker till Gotland.. Om jag går ner 0,5 kg i veckan fram tills då så har jag gått ner 17 kg. Man kan ju alltid ha ett mål..DS

PS 2: I ett paninimeal med morötter och mineralvatten är det 7 points!! Kan vara bra att veta DS

Kommentarer
Postat av: majsan

Kör så det ryker nu!! Jag hejar på dig gumman! Syns imöra.. Kram kram

2007-12-11 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback