Vecka 32

Ja nu har vi kommit hem från den underbara ön, rosornas stad och medeltiden.
Längtar tills nästa gång vi kommer dit, troligtvis inte nästa år men man kan ju alltid hoppas...

På tisdagen såg vi både Narrarna, Jauvet och Tornerspel. Det var en bra dag med goda skratt! Onsdagen var jag och Antonia på Kneippbyns sommar-och vattenland. Kul för henne, och jag passade på att sola lite. Glömde dock det viktigaste...att smörja in mig....så jag har nu fin bränna men den kvällen var inte så kul för jag såg ut som en kokt kräfta...
Onsdagskvällen spenderades i Nordergravar och Trix eldshow. Kul att se men vi hade verkligen inte bra platser...så går det när man inte är där i tid och har en sölande unge med sig...

Torsdagen var vi upp till Lummelundagrottorna och Lickershamn.

Fredagen var vi ner till Visby och gick på marknaden, såg Narrarna ( David hade äntligen anslutit sig), gick på Shlagerimpron i S:a Karins ruin (den finaste av alla..).
Lördag var vi också ner till marknaden. Det var roligt och vi såg även Narrarna. Pratade lite med David och vi kom överens om att det var länge sedan sist och han kommer till Karlstad nu till helgen så han skulle ringa så ska vi ta vårt berömda kaffe.

Söndagen åt vi nere på stan, åkte hem för att städa och vila. Vi lämnade stugan runt 21 tiden, åkte och handlade dricka till hemfärden, och åt på Max (första gången för mig, mycket gott...De har godare lökringar än vad vi har...)

Tänk att det ska ta så lång tid att åka. Tre timmar med båt och 4 timmar med bil....Men det är värt det...

Här kommer lite blider...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback