Torsdag

Inte långt kvar tills jag börjar jobba. Känns faktiskt ganska bra.
Tyvärr har jag fått lite feber idag. Har bara 38 men jag har så pass låg temp annars att det verkligen känns.
Tove ska ringa idag så vi ska ta en snabbfika. Hon flyttar ner till Göteborg i morgon så det dörjer nog innan jag träffar henne igen. Men jag har i allafall lite löst planerat en helg hos henne under hösten. Ska bara se till att jag har en hel del pengar med mig ner för att släppa loss mig i Nordstan kan vara farligt...det är många butiker som vill bli besökta. Bland annat ligger Yves Rocher där nere. Och de har ju vääldigt bra produkter och smink.
Vid närmare eftertanke borde jag nog ha gift mig med en miljonär...men jag vill inte byta bort min snutt mot någon annan i hela världen!!

Pratade med pappa i dag på fm. Han och Billy var ute och letade svamp och de var i Väsetrakten. Och de hade gått vilse!! Hoppas att de hittar hem i alla fall. Mobilen funkade ju så de har täckning där i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback