Spaning

Ja idag tog jag min cykel och drog till Bergvik. Tänkte se om jag hittde några skor på Skopunkten. Det fanns visserligen jättemånga men mina fötter har en tendens att svullna när det är så varmt som det är idag. Alla som jag provade var försmå framme vid tårna *suck*. Får väl gå och prova någon annan dag då det är mindre varmt.
Men jag hittade i allafall två jättesnygga tunikor på Kappahl, och en snygg på Lindex. Osäker vem jag köper, om jag nu köper någon utav dem. Tog i allafall kort på de som jag provade på Kappahl.

image94

Den här kostar 179 kronor och den hittade jag på den "vanliga" avdelningen (alltså inte XLNT) och jag kunde ha den!!! Vilken lycka!!!

image95

Den här kostar 199 kr. Också funnen på den "vanliga" avdelningen..

Båda satt hur bra som helst och jag gillar båda två skarpt.  Den röda satt visserligen liite bättre än den lila.

Och det här kom med Ellos på posten i går...

image96
image97

image98

image99


Det kommer nog bli en bra höst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback